Eirik Myrhaug

sjaman for livet

av (forfatter) og Bente Brunvoll (forfatter).

Nova 2011 Innbundet

Denne boken handler om sjamanen Eirik Myrhaugs liv og virke. Den tar blant annet for seg barndom og oppvekst, den samiske bakgrunnen, militærliv, studentliv og arbeidsliv, sjamanisme og fjern- og nærhealing.

Historien om Eirik Myrhaug som tok tak i sine samiske røtter og utviklet sin åndelige arv til mange menneskers beste. Fra enkle kår i Gratangen i sør-Troms utdannet han seg til ingeniør og arbeidet både hos Skanska og Norges Vassdrag og Elektristetsvesen , for siden å bli NVE ingeniøren som ble ledende i sultestreiken mot Altautbyggingen i 1981. Han viet seg deretter seg til å utvikle en økologisk økonomisk modell som vant stor anerkjennelse og er regnet som pioner for dette i Norden. Etter 1992 tok han fatt på sjamanarven fra sine forfedre, skapte kursrekken .Sjamanhealing. og ble kjent som sjamanen som stoppet stormen i nord. Han har hjulpet tusenvis av mennesker med fjern og nærhealing og utdannet mange healere. Hans forklaringer på hvordan healing virker og henger sammen med universets krefter er helt i tråd med hva internasjonale forskere hevder. Hvis du vil være i samklang med nåtiden og fremtiden er denne boken en nøkkel.

Forlag Nova

Omtalt person Eirik Myrhaug