Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er beregnet på webredaktører, interaktive markedsførere, webjournalister og andre som ønsker å lære seg å skrive bedre på nett og bruke tekst for å oppnå konkrete mål. Sentrale temaer er hva brukertester lærer oss om nettskriving, hvordan skrive færre nyheter og mer oppgaveorientert, hvorfor lenker i teksten gir større effekt enn utenfor, hvorfor gode selgende tekster ligner mer på redaksjonelt stoff enn reklame, hvorfor godt innhold er det viktigste for søkemotorene og hvordan vi lager møteplasser for debatt og samtaler. Boken inneholder også eksempeltekster til bruk i undervisning. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788202287863
EAN 9788202287863
Språk Bokmål
Sider 248
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket