Effektiv bekjempelse av maur

av (forfatter), Otto Robsahm (forfatter), Glenn U. Halvorsen (forfatter), Erik Hesby (illustratør), Bjørn Kjærra (illustratør) og Line Bygland (illustratør).

Tønsberg skadedyrkontroll 2014 Heftet

Effektiv bekjempelse av maur forteller hvordan du kan bekjempe maur med best mulig resultat, og minst mulige kostnader. Boka tar for seg diverse temaer rundt maur og maurskader: bekjempelse, forebyggende, bruk av produkter, forsikring, valg av skadedyrbekjemper, kjøp og salg av bolig med maurproblemer, samt mange andre gode råd.

Hvis du følger rådene som gis, kan du gjennom et vellykket resultat spare tusenvis av kroner. Profesjonell hjelp til å utbedre maurskader er relativt kostbart, og feil inngrep kan medføre til store utgifter. Effektiv bekjempelse av maur er hovedsakelig rettet mot private hus og hytteeiere, men er også et godt hjelpemiddel for andre som i arbeid, eller i dagliglivet støter på problemer med maur.

Forlag Tønsberg skadedyrkontroll

Utgivelsesår 2014