Dype spor

Kolofon 2019 Innbundet

Følg Martes kamp mot en psykopat. Martes gode venn Tom får en sakte men sikker endring. Han overvåker henne døgnet rundt og gjør henne utrygg. Hun blir fanget inn i en spiral av hat, sjalusi og makt. Hun mister troen på livet, vennskap og kjærligheten. Hvem kan hun stole på?
Klarer hun å finne veien tilbake før det er for sent? Dype spor er en thriller drama som forteller hvor hardt noen kan gå til verks for å sette andre mennesker ut av spill.
Hege Gjerde Valheim er født og oppvokst på Jørpeland. Hun er 37 år, gift og har to barn. Hun bidro med teksten SOFIE
i Skriveakademiets antologi Menneskemøter November 2018. Dype spor er hennes debut roman.

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2019

Hege Valheim "Dype spor"

I boka følger vi Martes kamp mot en psykopat. Martes gode venn og nabo forandrer seg sakte men sikkert . Han overvåker henne døgnet rundt og gjør henne utrygg. Hun blir fanget i psykopatens klør. Klarer hun å komme seg ut av det. Dype spor er en thriller drama som forteller hvor hardt og langt noen kan gå til verks for å sette andre mennesker ut av spill.

Denne boka så jeg frem til å leseog den innfridde til mine forventninger. Har selv sett hva en psykopat er i stand til å gjøre med ei go venninne å i boka møter vi en sånn. Her møter vi en ekte psykopat så spiller på alle strengene de er kjente for. Hvis du vil se hvordan en psykopat oppfører seg for å nå sitt mål til egen vinning. er dette boka å lese. Hvordan de bryter ned, manipulerer og spiller stakkarslige. Etter du har lest boka så forstår du kanskje bedre hvorfor de får sånn makt over andre og klarer å bryte ned sine ofre. Å komme ut aDette er ei lett lest bok men bra skrevet. Sidene bare gikk av seg selv. Synes denne boka bør bli lest av flere. Ingen fortjener å bli utsatt for sånne mennesker.

Dette hva en bra debut bok. Så hvis du vil lære en psykopat nærmere å kjenne er dette boka og lese. Boka kan kjøpes i bokhandelen eller nett butikker. Den kan og kjøpes ved å henvende seg direkte til forfatteren

Boka er en gave fra forfatteren selv så tusen takk for boka Hege