Omtale fra forlaget
For noen år siden fikk jeg forespørsel om å forelese om hvordan jeg hadde bygd opp mitt personlige varemerke og blitt framgangsrik. Til å begynne med hadde jeg vansker med begrepet personlig varemerke, jeg syns det hørtes upersonlig, beregnende og kaldt ut - skulle jeg plutselig se på meg selv som et slags produkt? Jeg ønsket jo å utdanne og inspirere mennesker og dele med meg av erfaringene mine. Jeg ville ikke bli selvopptatt og taktisk, men når jeg vel fikk det forklart for meg forsto jeg at jeg egentlig alltid har holdt på med personlig markedsføring og varemerkebygging, jeg visste bare ikke om det.
Ambisjonen min med denne boken er å inspirere deg til å skape den arbeidssituasjonen akkurat du ønsker deg. Med hjelp av konkrete eksempler ønsker jeg å vise hvordan vi skaper tillit, overbeviser, gir et positivt inntrykk, tar plass og alt annet som er viktig for at vi skal kunne selge og nå ut med de fantastiske tingene vi har å tilby. Vi har alle behov for å markedsføre oss selv og skape vårt personlige varemerke, uansett om vi er selvstendig næringsdrivende eller ansatte. Du selger - ellers gjør du det ikke.
Mia Törnblom driver foretaket MT-gruppen sammen med mannen sin, Mikael. De jobber med individ- og lederutvikling og har et titalls medarbeidere. Håndbøkene hennes om personlig
Forlag Adekvat Info
Utgivelsesår 2015
Format Heftet
ISBN13 9788276912708
EAN 9788276912708
Språk Bokmål
Sider 221
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket