Du er en luring, Albert Åberg

av (forfatter), Tor Åge Bringsværd (oversetter), Nicolay Lange-Nielsen (oppleser) og Georg Riedel (komponist).

Gammafon 2010 CD

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp eller selg boka hos Bookis!

Lydboken inneholder Albertsangen og to fortellinger. Du er en luring, Albert Åberg: Alberts pappa leser bare avisen. Han har aldri tid til å leke. Egentlig er det ganske bra så merker han ikke hva Albert gjør. Heng i, Albert Åberg: Det er morgen og Albert skal gå til barnehagen. Det er bare det at Albert har så mye han skulle ha gjort akkurat da.

Albert er en helt vanlig gutt som bor sammen med pappaen sin. Stor er han ikke, og ikke så sterk, og slåss gjør han helst ikke heller! Han er glad og skøyeraktig men kan også bli sint, misunnelig, redd for spøkelser...

En herlig liten fyr som finner på mye rart - akkurat som de fleste andre barn i barnehagealderen.

Dette er en innlesing med musikk, sang og effekter.

Innhold:
1. Albertsangen