Drømmer tilhører natten

Midnight fire media 2002 Heftet

En gruppe ungdommer får opplæring i livets mysterier, en forberedelse på de umenneskelige utfordringer som venter dem idet de akter å ta opp kampen mot maktpyramidene. Gjennom oppdagelse av sider ved virkeligheten som vanlige folk aldri skimter stiller de sterkere enn tidligere revolusjonære. De søker først og fremst en tilværelse der de kan leve i pakt med sine naturlige egenskaper, drifter og behov. Kampen fører dem sammen, gjør dem til en stamme, og etter hvert ser det ut til at det likevel nytter; folk blir oppmerksomme på dem, populariteten øker. Samtidig setter makthaverne inn stadig mer ekstreme midler for å få bukt med opprørerne.

Forlag Midnight fire media

Utgivelsesår 2002