Drømmebruden ; Stolthet og nytelse

av (forfatter) og Kim Lawrence (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Drømmebruden

Miniserie: Følelse av mystikk (2)

Den greske milliardæren Stavros Xenakis er vant til å vinne. Uten å nøle tar han derfor imot en risikofylt utfordring der han må operere under falsk identitet. Samtidig håper han å slippe unna bestefarens krav om at han må finne en ektefelle. Han hadde imidlertid ikke regnet med at han underveis ville bli distrahert av en ekte gresk skjønnhet, den vakre Calli. Snart viser det seg også at de har atskillig mer til felles enn sitt greske opphav.

Stolthet og nytelse

Gianni Fitzgerald mestrer de fleste situasjoner, men etter en sju timer lang reise med den lille sønnen ramler han utmattet til sengs. Da Miranda våkner og finner en fremmed - og aldeles praktfull - mann i sengen sin, tror hun at hun fremdeles drømmer! Gianni er imidlertid særdeles virkelig, og ett blikk på Miranda er alt som trengs for å få pulsen hans til å øke takten. Nytelsen ved å la henne komme nær er stor, men det er også risikoen. Denne gangen har den stolte Gianni virkelig støtt på en utfordring!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Romantikk Følelse av mystikk (2)

Genre Romantikk