Dragens år 2012

ditt kinesiske horoskop

Nova 2011 Innbundet

Denne håndboken i kinesisk astrologi kan brukes til karakteranalyse og forutsigelse av fremtiden. Her kan man finne ut hvordan man kan utnytte sine muligheter i arbeidslivet, om økonomi, kjærlighet og forholdet til andre mennesker. Med oversikt over de kinesiske årene.

Dragens år vil bli et spennende og fantasirikt år med mange gode muligheter for å lykkes. Dette er ikke et år for dem som er giddeløse og fantasiløse. Bortsett fra en del uro og maktkamper på det politiske planet her og der, så vil Dragens år gå sin fargerike seiersgang verden over. Ellers er det et fint år til å lage fester og feiringer, og ikke minst bryllup, for de gifteferdige så får de skynde seg. Det vil nemlig ta 12 år før Dragens år kommer igjen !
Henning Hai Lee Yang, født i Oksens år 1949, er en vismann som er vel bevandret i kinesisk kultur og historie. Han er forfatter, foreleser og blir ofte brukt i TV og radio. Han er ekspert på kinesisk og vestlig astrologi, I Ching, hånd og ansiktslesning samt Feng Shui.

Forlag Nova