Dødelig intrige

av (forfatter) og Ivar Nergaard (oppleser).

Lind & Co 2023 Lydfil

En ung kvinne, som ifølge passet hun har på seg, er dansk, blir funnet død av en overdose og det ser ut til å være en enkel sak for politietterforsker Bodil Lien. Men saken blir straks mer komplisert da det viser seg at den unge kvinnens DNA stemmer overens med en ung, norsk kvinne som angivelig skulle blitt drept for fjorten år siden. Enda mer komplisert viser det seg å bli da Bodil finner ut at moren til den unge kvinnen ble drept samme kveld. I etterforskerens jakt på å finne sannheten, viser det seg at Theodor Solomonsen og advokat Miriam Lundquist er advokater for mannen som ble dømt for drapet på mor og datter og som hele tiden har bedyret sin uskyld. Noe som kompliserer saken enda mer er at både mor og datter var medlem i et kristelig sangkor. Presten i Breiviken kirker er dirigent for koret og konen til presten assisterer ham. Bodil oppsøker dem og sitter igjen med et ganske forvirret inntrykk av hva som egentlig skjer i koret. Det blir ikke bedre da en ung kvinne, som sang i samme kor, blir funnet død.

Forlag Lind & Co

Utgivelsesår 2023

Format Lydfil

ISBN13 9789180522007

EAN 9789180522007

Serie Theodor Solomonsen (25)

Genre Politi og detektiver Krim