Dobbeltspill ; Tusen og en synd

av (forfatter) og Diane Gaston (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Dobbeltspill

Frihet & begjær (1)

Kunsten å fekte er som kunsten å elske - det kreves tre viktige ferdigheter: 1. Man må kunne forutse partnerens angrep og sørge for å plassere personen det gjelder der man vil ha ham - eller henne. 2. Man må ha et perfekt kroppslig samspill med partneren sin. 3. Man må være fullstendig hengiven, uansett hvor mange timer med slit man må legge ned for å nå målet. Vicomte Amersham har reist til Paris for å forbedre seg i fektekunsten og vise hvor dyktig han er med korden. Men motstanderen hans, Antoine XL, er ikke den han utgir seg for å være. I møtet mellom fekterne oppstår det en sterk spenning, og det er vanskelig å si hvem som kommer til å vinne - og vanskelig å spå hvilken trof&eacute vinneren vil forlange ...

Tusen og en synd

Anna Hill har mer eller mindre blitt kastet ut fra den fornemme familien hun lenge har jobbet for, og hun trenger en ny stilling. Da lord Brentmore trenger en guvernante til de to morløse barna sine, søker hun jobben og får den. Deres første møte lover ikke godt - luften formelig spraker av lidenskap, noe som er absolutt upassende mellom en aristokrat og en ansatt. For å unngå en skandale, bestemmer Brentmore seg for å fri til en annen kvinne. Men da Anna forlater ham og barna hun er blitt så glad i, tar alt en ny vending.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016