Dobbel lykke ; Uventet gjest

av (forfatter), Robyn Grady (forfatter), Anne Marie Stamnestrø (oversetter) og Svanhild Aldal (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Dobbel lykke

Kjærlighet og løgner (5)

En dobbel overraskelse venter den tidligere elitesoldaten Kyle Wade da han kommer hjem. Han har uventet blitt far til tvillinger, og dessuten viser det seg at sosialarbeideren som tar seg av barna hans er ungdomskjæresten Grace Haines. Til tross for at det er ti år siden de så hverandre sist, har det knapt gått en dag uten at han har tenkt på den vakre brunetten. Nå må Kyle bevise at han er verdig omsorgen for barna sine - og Graces kjærlighet.

Uventet gjest

Hva skal han gjøre? Plutselig står hun der og påstår at farmoren hans har sendt henne dit. Milliardæren Mateo Celeca lar den vakre, mystiske Bailey Ross få bli, men bare over natten. Han stoler ikke nok på henne til å la henne bli værende i hans flotte hjem mens han selv reiser på ferie. Trenger Bailey et sted å bo, må hun bli med ham til Paris. Sammen med Mateo glemmer Bailey snart alle sine gode forsetter om ikke å engasjere seg i noen mann. Han er jo så uimotståelig, så attraktiv - og snart er de på vei til Paris. Hvis hun skulle havne i seng med Mateo, er det en stor sjanse for at hun kommer til å avsløre alle sine hemmeligheter - og bli forelsket i ham!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017