Ditt utekjøkken

lev livet ute om sommeren!

av (forfatter), Hans-Gunnar Samuelsson (illustratør) og Espen Borling Josefsen (oversetter).

Cappelen Damm faktum 2012 Innbundet

Ta vare på de fine sommerdagene utendørs.

Fins det finere opplevelser når det gjelder bordets gleder enn å tilberede og spise maten ute en varm sommerdag? På grillen freser kjøtt og grønnsaker, i røykovnen henger fisk eller man woker mat på asiatisk maner. Det blir mer å mer vanlig ikke bare å grille

utendørs, men i sommermånedene kan man også tilberede de fleste måltider

utendørs.

Med eget utekjøkken kan man ta vare på de lyse og varme dagene som vi er så glade i. Det

gir oss rett og slett mye mer livsglede og hygge å kunne tilbringe mer tid

utenfor huset vegger i samvær med familie og gode venner. Det blir en

triveligere og mer avslappet atmosfære.

Ditt utekjøkken gir deg mange gode råd om planlegging og bygging av eget kjøkken og oppholdsrom utendørs. Du finner i boken mange tegninger og arbeidsbeskrivelser som viser hvordan du kan bygge ditt eget utendørs drømmekjøkken. Du får også mange gode råd om utstyr og redskaper som passer til et utendørs kjøkken, slik som grillutstyr, komfyr,

røykovn, terassevarmer, kjøleskap og andre ting som du vil ha stor glede og nytte

av.

Forlag Cappelen Damm faktum