Dine første 100 dager

få maksimalt ut av din nye rolle

av (forfatter) og Espen Kvalheim (oversetter).

Hegnar media 2023 Innbundet

De første 100 dagene har alt å si for om du vil lykkes i din nye rolle. Med strukturert planlegging, kommersiell innsikt og ledercoaching gir Niamh O'Keeffe deg all den innsikten du behøver for å hevde deg som nyutnevnt leder og få en best mulig start i din nye jobb.

Med en fokusert tilnærming, praktiske råd, nyttige øvelser, gode sjekklister og eksempler fra det virkelige liv er Dine første 100 dager akkurat den alt-i-ett-guiden du behøver for å lykkes. Fornuftig oppdelt i små biter og strukturert langs en tidslinje på 100 dager hjelper boken deg med å utforme, etterleve og gjennomføre en effektiv plan gjennom denne avgjørende tidlige fasen i din nye rolle.

Velg den sikre veien til ledersuksess på dine første 100 dager - og hold deg til den
Forfatteren O'Keeffe har også skrevet to andre ledelsesbøker, begge utgitt på Pearson Education: Lead Your Team in Your First 100 Days og Your Next Role: How to Get Ahead and Get Promoted. Dine første 100 dager veileder deg gjennom alle fasene, med et opplegg for progresjonsrapportering etter 30, 60 og 90 dager, og boken hjelper deg med å få fart på prestasjonene dine slik at du kan oppnå resultatene du ønsker. Gjennom dens svært strukturerte tilnærming vil du bli i stand til å:
lage din første 100-dagersplan
prioritere tiden din
bygge et velfungerende, høyt presterende team
håndtere relasjoner til sentrale premissgivere
føle deg trygg, inspirert og kompetent i lederrollen.

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2023