Dimensjonar i moderne sosialteori

Bourdieu, Habermas, Latour og Luhmann

av (forfatter), Roar Høstaker (forfatter) og Thorvald Sirnes (forfatter).

Samlaget 2003 Heftet

Boka går inn i arbeida til fire sentrale i teoretikarar i moderne samfunnsteori: Jürgen Habermas, Niklas Luhmann, Pierre Bourdieu og Bruno Latour. Gjennom parvise samanlikningar av forfatterskapa deira, viser boka korleis desse teoretikarane gjev ulike inntak til den sosiale verda. Korleis samfunnet i det heile kan skildrast, om uttrykket samfunn eigentleg er lite egna til å skildre den tilstanden vi lever i, og kva moderniteten inneber, er sentrale spørsmål i boka. Avslutningsvis vurdere forfattarane i kva grad dei ulike teoretikarane kan knytast til ein metadiskurs bygd på ideala fridom, likskap og brorskap. Med litteraturliste.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2003