Digital trusopplæring

av (redaktør).

Tapir akademisk forlag 2011 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka ser på korleis kyrkja kan drive trusopplæring på den digitale arena. Artiklane ser bland anna på kva det betyr for trusopplæringa at barn og unge i dag er innfødde på den digitale arenaen, og korleis trusopplæringa kan utvikle arbeidsformer og pedagogiske tilnærmingar som matchar den digitale kvardagen. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Born og unge er i dag innfødde på den digitale arena. Denne boka drøftar spørsmålet om kva dette kan bety fortrusopplæringa i Den norske kyrkja. Kva vilkår ligg i den nye situasjonen? Kva betyr den for forming av identitet og danning av fellesskap? Korleis kan trusopplæringa utvikle arbeidsformer og pedagogiske tilnærmingar som matchar den digitale kvardagen?
Bakgrunnen for boka er to trusopplæringsprosjekt, i Ørsta og i Haslum. Med ulike innfallsvinkar til tematikken kjem forfattarane i desse artiklane med mange delsvar på korleis kyrkja kan drive trusopplæring på den digitale arena. Boka skisserer viktige trekk ved den faglege diskursen omkring virtuell mediepraksis innanfor ramma av trusopplæring.

Bokdetaljer

Forlag Tapir akademisk forlag

Utgivelsesår 2011

Format Heftet

ISBN13 9788251927963

EAN 9788251927963

Serie Kyrkjefag profil (17)

Språk Bokmål Nynorsk

Sider 243

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket