Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka ser på korleis kyrkja kan drive trusopplæring på den digitale arena. Artiklane ser bland anna på kva det betyr for trusopplæringa at barn og unge i dag er innfødde på den digitale arenaen, og korleis trusopplæringa kan utvikle arbeidsformer og pedagogiske tilnærmingar som matchar den digitale kvardagen. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Born og unge er i dag innfødde på den digitale arena. Denne boka drøftar spørsmålet om kva dette kan bety fortrusopplæringa i Den norske kyrkja. Kva vilkår ligg i den nye situasjonen? Kva betyr den for forming av identitet og danning av fellesskap? Korleis kan trusopplæringa utvikle arbeidsformer og pedagogiske tilnærmingar som matchar den digitale kvardagen?
Bakgrunnen for boka er to trusopplæringsprosjekt, i Ørsta og i Haslum. Med ulike innfallsvinkar til tematikken kjem forfattarane i desse artiklane med mange delsvar på korleis kyrkja kan drive trusopplæring på den digitale arena. Boka skisserer viktige trekk ved den faglege diskursen omkring virtuell mediepraksis innanfor ramma av trusopplæring.
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788251927963
EAN 9788251927963
Serie Kyrkjefag profil (17)
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 243
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket