Omtale fra forlaget
Denne boka analyserer det digitale rundt oss, og forklarer begrepene og teknologiene som ligger bak. Store data, nettskyen og sosiale medier blir gjennomgått før boka tar for seg det som påvirker og støtter kjernevirksomheten til bedrifter: forretningssystemene. Bruksområder og oppbygning gjennomgås, og deretter tar boka et lite dykk ned i de tekniske aspektene ved teknologien og enhetene som får det digitale til å fungere. Så løftes blikket til det strategiske nivået og hvordan digitalisert informasjon, og mulighetene som moderne teknologi gir, kan hjelpe virksomheter til å oppnå konkurransefortrinn.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2013
Format E-bok
ISBN13 9788245015430
EAN 9788245015430
Språk Bokmål
Sider 269
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Lettfattelig og god bok som jeg har benyttet til studier i digitalisering og ledelse. Anbefales.
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket