Omtale fra forlaget
Skolen i Norden har fått mye oppmerksomhet andre steder i verden og blir ofte brukt som et forbilde og et eksempel på god skole. Til tross for dette har pedagogisk forskning i Norden vært lite opptatt av å se på hva som kjennetegner vår forståelse av utdanning og undervisning. Denne boken henvender seg til lesere som er opptatt av den internasjonale debatt om utdanning og hvordan den utfordrer vår nordiske forståelse av didaktikkk. Boka gir en beskrivelse av det historiske utganspunktet for nordisk didaktikk og forsøker å gi svar på hva vi har, hva vi kan miste og hva vi kan videreutvikle.
Forlag Portal
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788292712382
EAN 9788292712382
Språk Bokmål Flerspråklig Dansk Svensk
Sider 186
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket