Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Formålet med avhandlingen er å beskrive hvilke kommunikasjonsferdigheter og prosesser, som faktorer i dialogen, som kan bidra til en god hjelpesituasjon mellom personalkonsulenter og oppfølgingsansvarlige i bedriften Norservice AS. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Pedagogisk institutt har det bedriftspedagogiske forskningsmiljøet vært opptatt av å bearbeide problemstillinger knyttet til veiledning, læring, motivasjon, kommunikasjon og ledelse i bedrifter. Dette gjøres både empirisk og gjennom bruk av ulike pedagogiske og psykologiske teorier. Formålet med denne skriftserien er å åpne en kanal for spredning av resultatene fra dette arbeidet.
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788251919203
EAN 9788251919203
Serie Skriftserien Bedriftspedagogikk (4)
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket