Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Lærerveiledningen legger vekt på den filosofiske samtalen som metode. Boken reflekterer over og gir en begrunnelse for den filosofiske samtalens plass i skolen. I tillegg gis det forslag til hvordan de ulike øktene i elevboken kan gjennomføres. Verket dekker hele fagområdet filosofi og etikk i KRL. Med kopieringsoriginaler, litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Dialogos lærerveiledning 9. trinn legger vekt på den filosofiske samtalen som metode. Boka reflekterer over og gir en begrunnelse for den filosofiske samtalens plass i skolen. Videre presenteres ulike måter å gjennomføre filosofiske samtaler på, og det gis forslag til hvordan de ulike øktene i elevboka kan gjennomføres. Lærerveiledningen er en del av verket Dialogos 8-10. Verket dekker hele fagområdet filosofi og etikk i KRL. Boka har stikkordregister.
Forlag Fag og kultur
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788211007001
EAN 9788211007001
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 95
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket