Dialog med sjelen

fra min gylne notatbok

Pyramideforlaget 2006 Heftet

Er det vår sjels hukommelse som "ser" fremover og bakover i tid, som vet hvem vi egentlig er,
og som gjennom intuisjonen kan fortelle oss alle sannheter. Sjelen som kan bevege seg gjennom
tid og rom, som vet at der ikke finnes noen død, og at den fysiske kroppen bare er dens
midlertidige bolig.
........ ... eller ser sjelen vår inn i en forfalsket virtuell virkelighet... en slag matrix som styrer tanken
og som i sin databaserte hjerne har i sinne å styre både kropp og sjel?
........ "Tanker" fra forskjellige plan, synes å kunne kanaliseres til menneskene på Jorden. Også
til meg, som gjennom et helt liv har mottatt tanker, "meldinger" og beskjeder, samt tegninger og skisser
fra noe, eller "noen" utenfor meg selv.
......... Tankekraften er energien som på et blunk kan gå rundt hele verden, og ut i Universet, og sende
og motta energi-impulser på samme bølgelengde. Et system som kan benyttes til å underminere
kraften i den kollektive underbevissthet... men også til å styrke den.
.......... Kampen mellom "Lyset" og "Mørket", den positive og den negative verdensorden er i full gang.
Den krever din oppmerksomhet og din deltakelse. Du må bare vite hvem eller hva du sloss i mot,
og hva du kjemper for å oppnå.
.......... Din sjel og ditt sinn er skapt for å medvirke til å utvikle verden. Kraften i ditt indre finnes der, for
å gi deg de skatter du søker etter. Spørsmålet er bare hva du våger å kreve.
.......... I denne boken skal jeg ta deg med på en reise inn i min sjels "tankeverden", over min kunnskaps
og visdoms terskel, og forsøke å videreformidle noe av alt jeg gjennom årenes løp har mottatt
fra den "andre siden", og som jeg har notert og tegnet ned i min Gylne Notatbok.

Forlag Pyramideforlaget

Utgivelsesår 2006