Det nye sportsfisket

Boksenteret 2005 Innbundet

Boka tar for seg de mest populære artene i ferskvann og kystnært sportsfiske i saltvann. Den er skrevet slik at også nybegynnere uten forhåndskunnskaper skal kunne starte opp med sportsfiske. Den beskriver hvordan man ved bruk av attraktoragn kan øke sjansen for å få fisk, og viser forskjellige kombinasjoner av fiskearter, agntyper, agnvarianter og fiskesituasjoner. Har register.

Boken gjennomgår alt du behøver å vite for å velge og bruke alt du trenger av utstyr til alle populære arter under alle forhold i ferskvann og saltvann. Med attraktorguiden - en ny logisk modell for valg og bruk av agn med størrelse, form, farger og aksjon som gir effektiv tiltrekning basert på vanntemperatur, lys, farger, kontrast, refleks, lukt og lyd for flue, sluk, wobbler, spinner, jigg, mykagn, pilk og naturlige agn til alle populære arter i ferskvann og saltvann.

Forlag Boksenteret

Utgivelsesår 2005