Omtale fra forlaget
Det indiske forbrukermarkedet preges av en gjennomsnittlig yngre befolkning enn de fleste andre land. Store næringslivsreformer gjør at India nå åpner seg som en potensiell samarbeidspartner for både land og bedrifter. Det moderne India er en lettlest og praktisk innføring i indisk kultur og næringsliv. Boken tar for seg særegenhetene ved det indiske samfunnet, og er en praktisk guide for dem som vil lære mer om indisk geografi, demografi, arbeids- og næringsliv, regional politikk, outsourcing og markedstilgang. Boken inneholder en rekke businesscaser som tar for seg norske bedrifters erfaringer fra India – fra store, internasjonale selskaper som Yara, Wallenius Wilhelmsen Logistics og Telenor, til mindre nisjebedrifter. Dette er en bok som anbefales for personer og bedrifter som ønsker å lære mer om mulighetene som ligger i det indiske markedet, og for studenter innen økonomi, handel og Asia-studier.
Forlag Gyldendal
Utgivelsesår 2019
Format E-bok
ISBN13 9788205524996
EAN 9788205524996
Omtalt tid 2000-tallet
Språk Bokmål
Sider 352
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket