Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren forteller i denne studien om prosjektarbeid i et klasserom og gir oss et innblikk i lærerens strategier for å engasjere og motivere elevene i denne forbindelse. Studien viser hvordan elevene lærer av hverandre, og denne gjensidige læringen blir beskrevet og tolket ved hjelp av kulturhistorisk aktivitetsteori. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren forteller i denne studien om prosjektarbeid i et klasserom og gir oss et innblikk i lærerens strategier for å engasjere og motivere elevene i denne forbindelse. Studien viser hvordan elevene lærer av hverandre, og denne gjensidige læringen blir beskrevet og tolket ved hjelp av kulturhistorisk aktivitetsteori. Har litteraturliste.
Forlag Tapir
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788251915083
EAN 9788251915083
Serie Skriftserien Klasseromsforskning (5)
Språk Bokmål
Sider 158
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket