Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken belyser vertskapets rolle når mennesker møtes. Den tar for seg hva som kjennetegner et godt vertskap, hva vi selv kan gjøre for at våre gjester skal komme tilbake til oss, og hvor stor betydning godt vertskap kan ha å si for en virksomhet.
Omtale fra forlaget
Hvorfor lykkes ikke alle - mennesker som foretak, i å vise fram sin beste side i møte med andre? Hvorfor lykkes bare noen i å lokke til seg lønnsomme kunder, utvikle de rette talentene og finne de rette samarbeidspartnerne og oppnå en reell og vedvarende framgang? Hvorfor er det så sjelden at vi som kunder opplever godt vertskap? Det gode vertskapet er en inspirasjonsbok som belyser vertskapets rolle når mennesker møtes. Vertskap er en kunst - kunsten å få mennesker til å føle seg velkomne. Forfatterne foreslår at vi må slutte å tenke på kunder som kunder - de er våre gjester. Boka tar for seg hva som kjennetegner et godt vertskap, og hva vi selv kan gjøre for at våre gjester skal komme tilbake til oss. Boka vil ha stor nytteverdi for alle som arbeider med eller for andre mennesker. Jan Gunnarsson har jobbet med lederskap og markedsføring i en årrekke, og er en erfaren foredragsholder som inspirerer publikum med sine tanker om vertskap, personlig ledelse destinasjonsutvikling m.m. Olle Blohm er skribent. Boka er en stor suksess i Sverige, og"Det Svenska Värdskapets" seminarer og workshops etterspørres over hele Norden.
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2004
Format Innbundet
ISBN13 9788251919500
EAN 9788251919500
Språk Bokmål
Sider 139
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket