Det falske bildet av Israel

MIFFs faktasjekk på medier og skolebøker

MIFF forlag 2020 Heftet

Forfatteren dokumenterer vrangforestil.lingene mange i Norge har av den jødiske staten, og viser hvordan det falske bildet er blitt til gjennom flere tiår med ensidig og feilaktig informasjon fra norske medier og skolebøker.
«Kritikken i MIFFs bok er ugjendrivelig dokumentert og fundamental og bør bli tvangslesning ved alle fakulteter og skoler som driver med journalistikk og kommunikasjon.»
Alf R. Jacobsen, forfatter og journalist, i forordet

«Korleis skape eit stereotypisk bilete av eit spesifikt land i ein nasjon med lyttarar og sjåarar og lesarar? Det kan gjerast gjennom utval, vinkling og vekting av stoff, overdrivingar og utelatingar over lang tid. Det kjem an på den verkelegheitsoppfatninga og det verdisynet reportarane og skribentane har. Israel har i over femti år blitt ein felles hoggestabbe for ei internasjonal venstreside som har tapt idekampen etter kvart som favoritt-diktatura dei i si tid støtta, har spelt fallitt. «Palestina» har fått status som ei slags kjæledegge i politisk totalitære miljø. «Det falske bildet av Israel» er ei oppslagsbok over journalistiske bravadar i dekninga av Midtausten i fleire tiår. Boka er systematisk og konkret i dokumentasjonen av den slagsida som NRK, NTB, TV 2 og mange medarbeidarar har stått for. Resultatet er ofte blitt demonisering av det einaste demokratiet i heile Midtausten, men utan spørsmål eller kritikk av politisk islam eller den imperialistiske islamismen.»
Hallgrim Berg, forfatter og tidligere stortingsrepresentant for Høyre

Forlag MIFF forlag