Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir et bredt spekter av tekster som behandler språk, utvikling, og læring med utgangspunkt i ny forskning. Den trekker frem ulike perspektiver på tale- og skriftspråk, flerspråklig utvikling samt elevers møte med både lesetekster og selvskrevne tekster. Boken passer for studenter ved logoped-, psykologi- og legeutdanning som har fokus på språkutvikling i skolealder. Men også andre som har interesse for språket barn møter i skolen. Har litteratur- og saksregister.
Forlag Fagbokforl. Landslaget for norskundervisning
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788245006155
EAN 9788245006155
Serie LNUs skriftserie (171)
Språk Norsk bokmål
Sider 336
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket