Det brennende punktet

Harlequin og HarperCollins Nordic 2013 E-bok

Lisa Palmer har knapt kommet seg etter ektemannens plutselige død da hun trekkes inn i et nytt mareritt. På veien hjem fra nordre New York stopper hun på en rasteplass like før den blir utsatt for et væpnet ran. Fire mann blir skutt rett foran henne - en av dem er en FBI-agent som hun prøver å hjelpe. Nå er Lisa FBIs hovedvitne og nøkkelen til å finne drapsmennene.

En ansatt FBI-agent frykter at dette er hans siste sak.

FBI-agenten Frank Morrow er ansvarlig for den høyprioriterte etterforskningen. Han skjuler en personlig hemmelighet og vet at dette oppdraget ikke kommer til å bli som noe han har vært med på tidligere - og at det kan bli hans siste.

En ubøyelig journalist må få denne historien i havn før det er for sent.
H
ardt presset om å levere noe stort, følger Jack Gannon et vagt spor fra en anonym tipser. Alle hans instinkter forteller ham at historien er innen rekkevidde, og han risikerer alt for å avsløre den harde sannheten ... og det før de kaldblodige drapsmennene tar neste skritt i jakten på hevn.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2013

Serier Bestselger Jack Gannon (4)

Genre Romantikk Spenning