Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I følge skoleloven skal alle barn ha rett til å ha tilhørighet i en klasse i nærmiljøet, men denne intensjonen blir ikke alltid oppfylt overfor elever med adferdsvansker. I denne kasusstudien oppdager forfatteren strukturene som gjør læreren i stand til å inkludere en liten gutt med adferdsvansker i aktiviteter sammen med de andre barna i klassen. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
I følge skoleloven skal alle barn ha rett til å ha tilhørighet i en klasse i nærmiljøet, men denne intensjonen blir ikke alltid oppfylt overfor elever med adferdsvansker. I denne kasusstudien oppdager forfatteren strukturene som gjør læreren i stand til å inkludere en liten gutt med adferdsvansker i aktiviteter sammen med de andre barna i klassen. Har litteraturliste.
Forlag Tapir
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788251912884
EAN 9788251912884
Serie Skriftserien Klasseromsforskning (4)
Språk Bokmål
Sider 108
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket