Omtale fra forlaget
Design thinking har vokst seg fram til å bli en av verdens mest populære metodikker for innovasjon og nyskapning. Disse metodene og prinsippene brukes i dag av store og små organisasjoner, i en rekke ulike bransjer, for å utvikle produkter, tjenester, prosesser og andre typer løsninger. I en verden preget av globalisering, høy konkurranse, kravstore kunder, teknologiske muligheter, men også betydelige utfordringer relatert til bærekraft og miljø, er design thinking som innovasjonsmetodikk mer aktuell enn noen gang. Dette er den første norske læreboken om design thinking. Boken gir en praktisk innføring i metodene og de ulike fasene og prinsippene som design thinking baserer seg på, og den kombinerer faglig teori med konkrete verktøy og eksempler. Vårt mål er at du kan bruke den som et veikart i ditt eget innovasjonsarbeid. Boken retter seg mot studenter, gründere, ledere, konsulenter, markedsførere og andre som jobber med innovasjon og utvikling. Det kreves ingen spesielle forkunnskaper, verken for at du skal forstå innholdet i boken, eller for at du skal kunne ta i bruk design thinking-metodikken.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2023
Format Heftet
ISBN13 9788202782559
EAN 9788202782559
Språk Bokmål
Sider 169
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket