Omtale fra forlaget
Er lærarane i skolen forsiktige, konturlause og redde for å ta forpliktande verdistandpunkt? Er det verdinøytralismen som kjenneteiknar læraren sitt måte med elevane? L97 slår fast at skolen har ei oppsedingsplikt, lærarane skal påverke: Denne boka viser korleis viktige verdiar kan gjerast levande og formidlast i klasserom og skolemiljø. Skole er meir enn fagkunnskap, skole skal også vere hjelp til å lære å leve. I eit samfunn der verdiar og normer er i stadig endring, treng denne oppgåva prioritet. Boka er delt i tre. Første delen tek opp spørsmål om ungdom og verdiar, læring og oppseding generelt. Andre delen presenterer verdiformidling i ein del sentrale fag: norsk, samfunnsfag, natur- og miljølære, kroppsøving og KRL. Tredje delen tek for seg spørsmål i samband med skolens pedagogiske og sosiale miljø og klassestyraren, rektor og foreldra sine roller. Bidragsytarane i boka har bakgrunn frå samfunnsforsking, frå mange års arbeid i lærarutdanning og grunnskole og som foreldre til barn i skolen. Dei kjenner utfordringane og har viktige synspunkt på kva skolen kan gjere i sitt daglege arbeid.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788252155556
EAN 9788252155556
Serie Samlagets bøker for høgare utdanning
Språk Nynorsk
Sider 200
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket