Den store pappapermboka

30 aktiviteter du bør gjøre i pappapermen, og 10 du helst bør unngå

av (forfatter) og Tom Talberg-Furulund (illustratør).

Frisk forlag 2020 Innbundet

'Gratulerer mann*, du skal i pappaperm! Gled deg, for dette blir gøy!
Ole Morten Knudsen, også kjent som «Superpapsen», startet pappabloggen med samme navn da han gikk ut i sin første pappaperm i 2012. Målet var å berolige mammaen om at alt gikk bra hjemme. Mammaen ble slett ikke beroliget, men det var mange som med stor glede kunne bivåne en fersk pappa på glattisen for første gang.

Tre barn senere, og med til sammen over halvannet år med pappaperm bak seg, er han hakket mer erfaren, men fortsatt like engasjerende.

I denne boken har han samlet sine aller beste tips for pappapermen. Gode forslag til aktiviteter, en skikkelig dose nyttige tips om både hva pappaen egentlig bør pakke i stelleveska, hvordan overleve permisjonen økonomisk, hvordan navigere seg i NAVs foreldrepengekabal og mye annet gøy. Alt for at du og barnet skal kunne makse denne unike tiden dere har sammen, og virkelig oppleve pappapermens magi, helt på egne premisser.

Kos dere masse!

*Boken er selvfølgelig også nyttig for mødre og medmødre som skal ut i permisjon.

Forlag Frisk forlag

Utgivelsesår 2020