Omtale fra forlaget
En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering. Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.Forfengelighetens fyrverkeri – eller helt eksistensielt? Den Store Merkevareboken er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter. Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer – nesten uansett størrelse og volum. Hvem eier og driver merkevarene, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst– hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.
Forlag Finansavisen
Utgivelsesår 2024
Format Innbundet
ISBN13 9788271464479
EAN 9788271464479
Språk Bokmål
Sider 218
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket