Den store ideen

hvordan innovasjon skaper markedsvinnere

av (forfatter).

Hegnar media 2004 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren ser på hva som skal til for å skape et produkt som til slutt dominerer markedet fullstendig. Han har oppholdt seg i kulissene, og studert folk som har innovert, og beskriver her dusinvis av skapende mennesker som har hatt en finger med i spillet ved lanseringen av 30 velkjente produkter, deriblant: Mikrobølgeovnen, Pampers og Mobiltelefonen. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Forfatteren ser på hva som skal til for å skape et produkt som til slutt dominerer markedet fullstendig. Han har oppholdt seg i kulissene, og studert folk som har innovert, og beskriver her dusinvis av skapende mennesker som har hatt en finger med i spillet ved lanseringen av 30 velkjente produkter, deriblant: Mikrobølgeovnen, Pampers og Mobiltelefonen. Har litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2004

Format Innbundet

ISBN13 9788271460952

EAN 9788271460952

Språk Bokmål

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket