Den store dykkeguiden

dykkesteder langs kysten av Norge

Communicatio forl. 2010 Heftet

Boka gir oversikt over dykkesteder i Norge, fra svenskegrensa i sør til russergrensa i nord. Boka inneholder detaljerte opplysninger om dykkersentra og dykkerklubber med nødvendig kontaktinformasjon, samt GPS-posisjoner på kartutsnitt. Den inneholder også undervannsfotografier, og landskap, kystrekninger og dykkesteder settes inn i en kulturhistorisk sammenheng. Med litteraturliste.

.Boken er så verdifull for oss dykkere at den fortjener å bli en bestselger,. skrev fagbladet DYKKING da første utgave av .Den store dykkeguiden. utkom i 2006. Etter å ha vært utsolgt et års tid, foreligger nå en revidert og betydelig utvidet utgave av guiden, den eneste for kysten av Norge.
.Den store dykkeguiden. byr på en detaljert og velskrevet presentasjon av interessante og gode dykkesteder fra svenskegrensen i sør til russergrensen i nord. GPS-posisjoner er gjengitt på kartutsnitt som åpner hvert kapittel. Undervannsfotografer bidrar med bilder av fauna, flora og vrak. Guiden gir detaljerte opplysninger om alle dykkersentra og dykkerklubber langs kysten, inkludert kontaktinformasjon.

Forlag Communicatio forl.