Den store bekymringsboken

Gyldendal 2002 Innbundet

En humoristisk bok om bekymringer. Her finner du hundrevis av gamle og nye bekymringer. Bondeanger, kostholdsbekymringer, og helsetips for hypokondere er noen eksempler.

Er du blant dem som bekymrer deg? Over både fortid, nåtid og fremtid? Slapp i tilfelle av og pust dypt. Det er hjelp å få. Det er mye som er farlig. Til tross for sykkelhjelm, sikkerhetsbelte, antisklibelegg i dusjen og barnesikring på medisinskapet kan små og store ulykker allikevel skje! Her kommer Den store bekymringsboka, en bok full av galgenhumor som tar Bekymrerne på alvor. Boken tar blant annet opp temaer som: Bondeanger, Kostholdsbekymringer, Frykt og forakt på arbeidsplassen, Helsetips for hypokondere, Offentlig paranoia i velferdsstaten, Foreldrenes 10-på-topp-bekymringsliste og Livets mysterium og andre livssynsbekymringer. Alle som bekymrer seg litt eller mye, vil kjenne seg igjen .; og finne både trøst, gjenkjennelse og underholdning. Dette er humor med innslag av store doser selvironi!

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788205303218