Den skjulte forbindelsen

refleksjoner over filosofi og ånd

av (forfatter) og Tore Skåtun (oversetter).

Innsikt forlag 2019 Innbundet

Den skjulte forbindelsen belyser og skaper en forståelse for den mystiske forbindelsen mellom livets psykologiske og åndelige natur. Denne forbindelsen synliggjør en enkelthet bakenfor sinnets komplekse virkemåte, prinsippene bak skapelsen av vårt livs øyeblikk-til-øyeblikks opplevelse.

Denne boken snakker direkte til leserens hjerte og sjel. Den åpner døren til et indre liv av stabilitet og tilfredshet som alle intuitivt kjenner, skjønt mange har mistet det av syne i sine daglige gjøremål. Den snakker i enkle ordelag, og samtidig med dyp visdom, om menneskehetens iboende potensial for velbefinnende, fred og glede som er tilgjengelig og innen rekkevidde. Den belyser kraften i den menneskelige ånd på en måte som overskrider forskjeller og vekker det beste i alle mennesker. Ingen kan lese denne boken uten å bli berørt og inspirert.

Forlag Innsikt forlag

Utgivelsesår 2019