Den skapande forskaren

teoretiske, metodiske og strategiske fundament for ei utviklingsretta forskarrolle

Tapir akademisk forlag 2011 Heftet

Boka presenterer ei teoretisk og metodisk ramme for korleis samfunnsforsking kan gjerast utviklingsrelevant. Med utgangspunkt i prosess- og endringsorienterte tenkjarar som Heraklit, Nietzsche, Deleuze, Pirsig og Dewey snakkar forfattaren om utviklingskompetanse; forskningsbasert kunnskap for nyskaping og positiv endring. Har litteraturliste.

Dagens samfunnsforskar opererer under eit meir eller mindre uttalt krav om å gjera seg og sitt arbeid "utviklingsrelevant". Denne boka presenterer ei teoretisk og metodisk ramme for korleis dette kravet kan omsetjast til praksis. Boka introduserer og definerer den skapande forskaren - aktøren som medverkar direkte i sosiale, kulturelle og økonomiske verdiskapings- og utviklingsprosessar.
Samfunnsforsking kan gjerast langt meir "nyttig" for andre utviklings- og samfunnsaktørar, hevdar forfattaren, og han tek til orde for å endra fokus og mål frå forsking på til forsking for; frå distansert observasjon til deltakande nærleik. Med basis i prosess- og endringsorienterte tenkjarar som m.a. Heraklit, Nietzsche, Deleuze, Pirsig og Dewey byggjer forfattaren opp eit alternativt kunnskapingsmål, utviklingskompetanse; forskingsbasert kunnskap for nyskaping og positiv endring.

Forlag Tapir akademisk forlag

ISBN13 9788251927994