Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne beskriver de generelle forutsetningene for gode profesjonelle og personlige samtaler. De peker på at den enkeltes yrkeserfaring og personlige egenskaper spiller en viktig rolle i kommunikasjon med andre mennesker. I dag kreves det evne til god kommunikasjon på de fleste yrkesområder, ikke minst innenfor helsevesenet, skolen og sosialtjenesten. Boka tar for seg kontaktens og språkets betydning, kunsten å lytte og evnen til å akseptere og respektere den man samtaler med. Rådgivning, veiledning, spørreteknikker og viktigheten av å være tydelig i formidling av sitt budskap er emner som tas opp.
Omtale fra forlaget
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788276344141
EAN 9788276344141
Språk Bokmål
Sider 101
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket