Den norske revolusjon

historien om et folkemord

Kolofon 2006 Heftet

Tre radikale homofile unge menn studerer juss ved Universitet i Oslo. Sammen deltar de i en norsk revolusjon der de kjemper for et rasisme-, nazi- og pedofilfritt Norge og Europa. I kjølvannet av revolusjonen skjer det mye grusomt. Forfatteren har diktet seg selv inn som en av personene i romanen.

DEN NORSKE REVOLUSJON, er romanen om de tre 19 år gamle jusstudentene og barndomskameratene Christoffer Ludvig Henriksen, David Leo Goldstein og Christian Dalseg. Men det er også en roman om blodig revolusjon, kjærlighet, svik, politisk uenighet, nazisme, rasisme, homohat og jødehat, religiøs fanatisme, terrorisme og Irak-krigen. Lørdag 1. mai 1999, stormer cirka 790.000 revolusjonære norske borgere den store middelalderborgen Akershus Festning og Stortinget, dermed er revolusjonen et faktum. Tre år senere, tirsdag 11. september 2001, skjer grusomme ting i USA. Nitten flykaprere fra Midt-Østen kaprer til sammen fire passasjerfly og styrter dem rett inn i World Trade Center og Pentagon-komplekset og en eng i Pennsylvania. Litt over tre tusen uskyldige mennesker blir til sammen drept i terroraksjonene i Washington D.C, New York City og Pennsylvania. USAs president George W. Bush Jr, erklærer nasjonal unntakstilstand i hele USA, og sverger krig mot alle verdens terrorister og de som skjuler og hjelper dem. Mandag 21. januar 2002, holdes et topphemmelig konferansemøte i den store Olavshallen på Akershus Festning. Temaet på konferansen er: den fysiske utryddelsen av alle verdens pedofile. Metoden for akkurat dette er å bygge store Auschwitz-inspirerte krematorier med store underjordiske gasskamre og avkledningsrom. Gassen som vil bli brukt på de pedofile, er den beryktede giftgassen Zyklon-B. Da revolusjonen slutter rundt den 17. mars 2014, er landet Norge helt utkjørt etter nesten 16 års blodig revolusjon med massakrer, nabokrangler, massegassinger og giljotineringer. Mot slutten av revolusjonen i Norge, er cirka 23. millioner mennesker blitt myrdet.

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2006