Den mystiske gjesten ; Spøkelset i rom 13 ; Lokes skatt

av (forfatter), Johan Unenge (forfatter), Tone Aasen (oversetter) og Ivar Nergaard (oppleser).

Lydbokforlaget 2011 Minnekort

Inneholder bøkene Den mystiske gjesten, Spøkelset i rom 13 og Lokes skatt. Bøkene handler om Pappa Roger, mamma Ritva, lillebror Ingo og storesøster Isadora som driver et hotell der det foregår mye rart. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller.

Tre lydbøker i serien Hotell Den gylne kløne! Den mystiske gjesten: Pappa Roger og mamma Ritva har kjøpt et kjempekoselig hotell like ved den store motorveien. Når den første gjesten sjekker inn, mistenker lillebror Ingo og storesøster Isadora at han ikke har rent mel i posen. Spøkelset i rom 13: Det går rykter om at det har spøkt i et av rommene på Hotell Den gylne kløne. Men hvorfor må spøkelset begynne å herje igjen nå, akkurat når hotellet er fullbooket? Gjestene er overarbeidede førskolelærere som først og fremst behøver ro. Lokes skatt: Familien Rantanen mangler bare to ting: gjester og penger. Men når gjestene endelig kommer, oppfører de seg ikke slik de burde. Hvorfor graver de store hull i skogen? Leter de etter en skatt? Eller har det noe med den planlagte søppelfyllingen å gjøre?

Forlag Lydbokforlaget

Format Minnekort

Serier Digikort. Lydbok Hotell Den gylne kløne (1, 2 og 3)

Omtalt sted Sverige