Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om kundelojalitet, og ser bl.a. på hva som fremmer kundelojalitet, hva konsekvensene av dette er, hva som kan være årsaker til kundelojalitet og hva man skal gjøre for å få lojale kunder. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet?
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Innbundet
ISBN13 9788205327412
EAN 9788205327412
Språk Bokmål
Sider 290
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket