Den lojale kunden

av (forfatter) og Gro Trude Gjestrud (gjendikter).

Gyldendal akademisk 2004 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka handler om kundelojalitet, og ser bl.a. på hva som fremmer kundelojalitet, hva konsekvensene av dette er, hva som kan være årsaker til kundelojalitet og hva man skal gjøre for å få lojale kunder. Har litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet?

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2004

Format Innbundet

ISBN13 9788205327412

EAN 9788205327412

Språk Bokmål

Sider 290

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket