Den komplette håndboken om jobbsøking

Næringslivets forl. 2000 Heftet

Boka ser på alle faser i jobbsøkeprosessen og gir deg verktøy til selvanalyse og til å forberede intervjuet på en effektiv måte. I tillegg ser den på noen av de viktigste verktøyene rekruttereren bruker for å vurdere og rangere søkere.

Harry B. Berntsen Den komplette håndboken omJOBBSØKING Denne håndboken går grundig inn på alle faser i jobbsøkeprosessen. Den gir deg verktøy til selvanalyse og til å forberede intervjuet på en effektiv måte. I tillegg avslører den også noen av de viktigste verktøyene rekruttereren bruker for å vurdere og rangere søkere. Tanken bak boken er å gi deg mulighet til å forberede deg så grundig at du kan føle deg trygg mot de fleste overraskelser. Det kan bety hele forskjellen mellom et attraktivt jobbtilbud og "takk for at du søkte hos oss, men ." Alle jobbsøkere vet hvor viktig det er å presentere seg fra sin beste side i alle faser av søkeprosessen. Søknaden må være klar, velskrevet og ryddig. Din første presentasjon av deg selv må være korrekt . og samtidig gi inntrykk av at du vil kunne bli en entusiastisk og energisk medarbeider. For ikke å snakke om hvor viktig selve jobbintervjuet er. For å bli den utvalgte blant mange søkere, bør du helst også vite en del om hvordan en rekrutterer tenker og jobber, slik at du kan være ekstra godt forberedt.

Forlag Næringslivets forl.

Utgivelsesår 2000