Den høyeste gevinsten ; Så lenge hjertet slår

av (forfatter) og Alison Roberts (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Den høyeste gevinsten

En gave for livet nr. 1

Da sykepleieren Abbie Cook møter den kjekke skotske paramedicen Callum Baird, blir de umiddelbart tiltrukket av hverandre. Dessverre kunne ikke tidspunktet vært verre. Det er like før bestevenninnen Emma skal føde Abbies etterlengtede surrogatbaby. Callum på sin side har et ansvar på hjemmebane som gjør at han ikke kan binde seg. De klarer imidlertid ikke å glemme gnisten mellom dem. Kan lille Gracies fødsel være mirakelet de trenger?

Så lenge hjertet slår

Ønsker & mirakler nr. 1

Det finnes vel ingen mann som vil ha en kvinne som ikke kan få barn? Det er i alle fall det Julia tror. Tjueto år gammel fikk hun kreft og måtte fjerne livmoren. I vikarjobben i redningstjenesten treffer hun den sympatiske Mac, og de to blir et uslåelig team - på jobbfronten. Men de er også sterkt tiltrukket av hverandre, og snart havner de i en umulig situasjon. Han risikerer jobben hvis han har et forhold til en kollega, og hun har bare tre uker igjen i Skottland. Han drømmer om en stor familie, og hun bærer på en hemmelighet det er umulig å se bort fra ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Legeromaner Ønsker & mirakler (1) En gave for livet (1)

Genre Romantikk