Den hjemløse alligatoren

Bladkompaniet 1990 Innbundet

Les om hva som hendte da Oliver og vennene hans fant en alligatorunge. Moren til Oliver gikk med på at Hoggtann skulle få bo hos dem til de fant eieren. Men alligatoren ville ikke ligge pent i badekaret hele dagen. I stedet utforsket han hele det nye hjemmet sitt, og ødela alt han kom over. Så skjedde det noe fryktelig. Hoggtann ble stjålet! Nå ble Oliver nødt til å lete etter både ham og eieren... 6. bok i serien om Oliver Dyrevenn.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 1990