Den frosne kvinnen

Oktober 2002 Heftet

Vilhelm Thygsesen, 63 år, livnærer seg på kjøp og salg av frimerker og sporadiske advokatoppdrag. En februarmorgen i 2001 finner han en død kvinne i hagen sin, og dette funnet avstedkommer brutale hendelser med forgreininger til et motorsykkelmiljø i Østfold. Kripos-etterforskerne Stribolt og Vaage blir satt på saken. Dette er den niende boka om Vilhelm Thygesen.

Forlag Oktober

• "Hvit som snø ; Den gule djevelens by" av Jon Michelet
  • "Aftensang i Alma Ata" av Jon Michelet
  • "Thygesens terrorist - roman fra indre Oslofjord" av Jon Michelet
  • "Mordet på Woldnes - en kriminalroman med Vilhelm Thygesen" av Jon Michelet
  • "Thygesens terrorist - roman fra Indre Oslofjord (kriminalroman om et massemord som etterforskes før det blir begått)" av Jon Michelet
  • "Døden i Baugen - en kriminalroman med Vilhelm Thygesen" av Jon Michelet
  • "Panamaskipet" av Jon Michelet
  • "Den drukner ei som henges skal ; Mellom barken og veden" av Jon Michelet
  • "Tykkere enn vann" av Caroline Carver
  • "Den gule djevelens by - kriminalroman om et øksemord i Brooklyn, roman fra kapitalismens høyborg" av Jon Michelet
  • "Orakel" av Arild Rypdal