Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir eksempler og råd om hvordan vi kan fremme elevenes læring gjennom ulike måter å framstille fagstoff og oppgaver på. Forfatterne argumenterer for at både lærere og elever vil styrke sine digitale ferdigheter ved pedagogisk og metodisk arbeid med elevenes portefølje og digitale mapper. De anbefaler at skolen fornyer sin praksis ved å flytte fokus fra teknologi til læring. I tillegg viser boken hvordan pedagogisk digital kompetanse hos lærere gir muligheter for økt motivasjon og større læringsutbytte hos elevene. Boken egner seg for studenter ved lærerutdanningen, samt lærere i skolen som jobber med digitale porteføljer. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2012
Format E-bok
ISBN13 9788205444720
EAN 9788205444720
Språk Bokmål
Sider 205
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket