Den bortkomne datteren

som kom hjem til fars åpne armer

av (forfatter) og Øyvind Hartberg (oversetter).

Ventura 2023 Heftet

En dagsaktuell livshistorie om avvisning, utagerende liv, fortvilelse og gjenoppretting. Amy Lee Kemp tar deg med på en reise som forteller hvordan Guds forunderlige kjærlighet og nåde ikke bare endret livet hennes totalt, men også hvordan det gjenskapte henne til den kvinne Gud hadde designet fra tidenes morgen. Hvis Jesu lignelse om den bortkomne sønnen som forlot hjemmet, spolerte hele arven sin og endte som et vrak, men kom hjem og ble tatt imot av farens åpne armer, rører ved ditt hjerte, vil du helt sikkert ønske å bli med på Amys lignende livsreise.

Er du akkurat nå på vei inn i håpløshet?
Eller har du en bortkommen sønn eller datter?

Eller har du kanskje et barnebarn eller en annen du elsker høyt som er på vei til å ødelegge livet sitt? Da er denne boken til deg.

Amy Lee Kemp er nå en kjent forkynner, forfatter, bibellærer og musiker. Hun er lidenskapelig fylt av sitt kall fra Gud til å øse utover hele jorden Guds kjærlighet og nåde. Amy ønsker å bruke sine gaver og sin erfaring til å fortrenge fortvilelsens mørke, og bringe Jesu lys til alle mennesker, så de i sannhet kan oppleve at Hans kjærlighet og fred er en gave også til dem. Når Jesus får møte dem, vil det berøre dem slik at de skynder seg hjem til Gud Fars åpne armer. Amy's historie er blitt presentert på talkshow'et The 700 Club på CBN i USA og i det kristne magasinet Domino.

Forlag Ventura

Utgivelsesår 2023