De 7 gullnøklene

veien til et lykkelig og sunt liv!

av (forfatter) og Erika Ribu (oversetter).

Infinite Vision Publishing 2023 Innbundet

Evnen til å forandre og tilpasse seg raskt i dagens uforutsigbare verden er viktigere enn noen gang for å skape og beholde et godt liv, god helse, mening og lykke. De 7 Gullnøklene er en praktisk og underholdene veiviser om du ønsker å unnslippe en hektisk hverdag, gjøre endringer i karrieren, løse krevende helseproblemer eller finne veien til en dypere mening med livet.

De 7 gullnøklene tar deg med på en spennende reise med fakta, historier, øvelser og inviterer til mange refleksjoner underveis. I boken møter du også flere som deler sine erfaringer med De 7 Gullnøklene. Blant dem er Mari som fikk ME når hun var 23 år og hennes reise for å bli frisk, sykepleierne Arne og Johan og deres vei ut av utbrenthet, Henning som leder et stort IT selskap og som bruker alternative teknikker, samt flere andre som deler sine erfaringer.

Boken introduserer en unik måte å kombinere det beste fra to verdener: Sivilingeniørens analytiske, kritiske og pragmatiske tenkemåte der det kun er vitenskapelige objektive resultater som teller, og den gamle visdommens innsikt og tilgang til de universelle kreftene rundt oss.

Forlag Infinite Vision Publishing

Utgivelsesår 2023