Datteren

av (forfatter) og Heidi Sævareid (oversetter).

Kabb 2011 CD

Marta har mange uoppfylte drømmer, og ønsker at datteren Hildemara skal oppnå mer enn hun selv gjorde. Hun er ambisiøs på datterens vegne, og ønsker å gjøre henne sterk for at hun skal få til det hun selv ikke greide. Men datteren er mer opptatt av å få morens respekt og kjærlighet.

Forlag Kabb

Format CD

Serie Morsarven (1)

Genre Religiøs litteratur

Dette er historien om Marta fra Sveits, som ble hindret av sin far, men dette gjorde henne sterk og hun sette seg klare mål forl livet. Følg denne sterke kvinnen gjennom hennes liv fra Sveits, via London, canada, til ho endte opp i USA. Fra tiden 1910-1950 omtrent. Dette er også historien mellom mor og datter. Dette var en bok jeg bare måtte lese ferdig. Jeg har bestilt forts. "Datterens drøm"

Pappa hadde en gang sagt at døden var å åpne en dør til himmelriket.

Ikke rart Kellers var rike. De klamret seg til rikdommen som en olding til stokken.

Hvordan kunne mamma være så rolig? Hun husket hennes inntrengende bønn:"Søk etter det som er nyttig. Sett pris på alle velsignelser..."